opc_loader

KMS bestelomgeving
 

Als u bij ons de keuze heeft gemaakt van uw kleding, schoeisel en PBM’s dan kunnen wij voor u uw eigen Kleding Management Systeem (KMS) bestelomgeving creëren. Een kleding management systeem (KMS) is een systeem waarmee het complete bestelproces rondom bedrijfskleding, persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM's) en andere persoonsgebonden uitrusting en gereedschappen kan worden geautomatiseerd. Hoe gaat dit in zijn werk? Samen zijn wij tot een pakket gekomen die u nodig heeft voor uw werknemers. Dit kan zijn werkkleding, schoenen, PBM’s en klein materiaal. Dit pakket zetten wij geheel op uw eigen KMS bestelomgeving.

Inloggen
U krijgt van ons uw eigen inloggegevens waarmee u 24/7 op deze afgeschermde pagina kan inloggen en bestellen.

Bestellen
Al uw artikelen staan overzichtelijk voor u vermeld. Bij het product staat ook vermeld welke bedrukking u heeft en u ziet de prijs die wij zijn overeengekomen. Met een paar klikken op de knop heeft u het winkelmandje gevuld en ziet u in een oog opslag wat u besteld en wat daar de kosten van zullen zijn.

Afhandeling
Na akkoord van uw winkelmandje wordt de orderbevestiging opgemaakt en naar uw email gestuurd. Wij ontvangen daar een kopie van en gaan de order voor u verwerken. Na het verwerken zullen wij de order bij u afleveren en dan volgt de facturatie.

 

Bestellen met een KMS systeem is nog nooit zo makkelijk geweest!

En het mooie is… deze service bieden wij u geheel gratis aan!

Makkelijk

Door ons KMS te koppelen met een ERP-systeem worden de administratieve processen versneld. Dit scheelt tijd en geld.

 

 

Flexibel

Doordat de KMS software volledig aan te passen is naar uw wensen, kent het enorm veel flexibiliteit.

 

 

Efficiënt

Door ons KMS te koppelen met een ERP-systeem worden de administratieve processen versneld. Dit scheelt tijd en geld.

 

 

Uitgebreid

Door de vele uitbreidingsmogelijkheden zijn er opties genoeg om een functioneel fijn en mooi systeem te creëren voor uw gebruikers.